2014. október 23., csütörtök

Bemutatkozás, a blog lényegéről röviden

Bemutatkozás, a blog lényegéről röviden


Sziasztok!
Úgy döntöttem, hogy belekezdek egy könyves blogba ahol várhatóan könyvek értékeléséről, friss megjelenésekről, és más, a könyvekhez kapcsolódó témákról fogtok tudni olvasni :)

Remélem elnyeri a tetszéseteket. Szerintem nem is nagyon ragozom tovább ezt a dolgot :) Az első értékelésem illetve könyvbemutatásom szerintem még ma felkerül Colleen Hoover: Slammed- Szívcsapás című könyvéről.

Egy bejegyzés általában abból fog állni, hogy az elején bemutatom, az írót, aztán jön egy kis Spoilermentes ajánló, aztán az én spoileres értékelésem a könyvről, majd két külön pontba szedve, hogy mi tetszett és mi nem, kedvenc szereplők, idézetek és ha van az adott könyvnek több kötete, tervezem-e elolvasni. Végül egy tízes skálán értékelem, hogy szerintem mennyire volt jó.

Jó olvasást :)

Szilvi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése